Mobiilisovellus - kysymyksiä ja vastauksia

Olemme koonneet tähän yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia liittyen uuteen mobiilisovellukseemme. Päivitämme tätä artikkelia jatkuvasti uusien kysymysten ilmaantuessa.

Miksi minun pitäisi ladata Sipoon Syke -sovellus?

Sipoon Syke -mobiilisovellus on sinulla aina mukana! Sovellusta voi käyttää salikorttina ja kulkea sillä sisään ovesta, sillä voi varata paikan ryhmäliikuntaan ja sen avulla voi hyödyntää rahanarvoisia jäsenetuja. Tämän kaiken lisäksi pystyt sovelluksen avulla myös seuraamaan omaa kuntoiluasi.

Haluamme, että hyödyt sovelluksen käytöstä: Kokeile siis rohkeasti, anna palautetta ja ideoita - olemme täällä sinua varten!


Mistä löydän sovelluksen?

Sovellus on ladattavissa nimellä “Sipoon Syke” AppStoresta (iOS) tai Google Play -kaupasta (Android). Windows-puhelimiin sovellusta ei ole saatavilla.


Onko minun pakko ottaa sovellus käyttöön?

Ei missään tapauksessa. Voit käyttää palvelujamme ihan kuten tähänkin asti ilman mobiilisovellusta.

Loppuvuoden ajan jäsenemme voivat kulkea ulko-ovesta olemassaolevalla jäsenrannekkeella / avaimenperällä sekä myös Sipoon Syke mobiilisalikortilla.

Alkuvuodesta tulemme kysymään miten haluat kulkea ovesta , ja sen jälkeen jäsenillä on käytössä vain yksi kulkutapa kerrallaan. Vielä ei kuitenkaan ole valinnan aika, vaan rohkaisemme kaikkia kokeilemaan uutta mobiilisovellustamme vaikka perinteisen jäsenrannekkeen rinnalla siihen saakka, kunnes kysymme valintaasi.


Rekisteröityminen sovellukseen

Jokaisen uuden ja vanhan jäsenen tulee ensin rekisteröityä käyttäjäksi sekä luoda oma käyttäjätunnus ja salasana. Toivomme, että käytät sovellukseen rekisteröityessä samaa sähköpostiosoitetta, johon uutiskirjeemme sinulle tulee tai jota olet käyttänyt verkkokaupassamme. Näin varmistamme, että järjestelmä ymmärtää sinun olevan yksi ja sama henkilö. Vältyt myös tuplapostilta.


Mikseivät vanhat käyttäjätunnukseni ja salasanat löydy?

Järjestelmämme on kokonaan uusi. Mikäli olet joskus luonut salasanan (sähköpostiosoite käyttäjätunnuksenasi) Sipoon Syke verkkopalveluun (kirjautuminen vanhalle jäsenelle), ne eivät toimi uudessa järjestelmässämme. Kaikkien tulee rekisteröityä uudeksi käyttäjäksi. Toivomme sinun käyttävän samaa sähköpostiosoitetta, johon meidän uutiskirjeemme tulee (eli jonka olet meille aiemmin ilmoittanut). Muiden meiliosoitteiden osalta järjestelmä ei osaa yhdistää jäsenyyttäsi sinuun.


Unohtuiko salasana?

Mikäli olet rekisteröitynyt uuteen järjestelmään, mutta olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden salasanan kotisivuiltamme https://sipoonsyke.fi. Klikkaa oikeassa ylälaidassa olevaa “Kirjaudu sisään” -linkkiä (mobiilissa ylin valikkopainike) ja sen jälkeen “Unohtuiko salasana?”.


Miten voin kulkea ovesta mobiilisalikortilla?

Ovesta kulkeminen edellyttää, että älypuhelimessasi on Bluetooth päällä tai sijaintipalvelut sallittuna Sipoon Syke-sovellukselle.

Mobiilisovelluksen Salikortti-osiossa on painike “Avaa Sipoon Syke ovi”. Sitä painamalla sovellus avaa sinulle oven mikäli olet riittävän lähellä kyseistä ovea.

Huomaathan, ettet voi testata oven avaamista esim. kotoasi. Mobiilisalikorttisi toimii vain ollessasi Sipoon Sykkeen ovella.


Voiko mobiilisovelluksella lukita/avata pukukaappi?

Ei voi. Pukukaapin lukitukseen/avaamiseen voit käyttää olemassa olevaa jäsenrannekettasi/avaimenperääsi. Myös asiakaspalvelun tiskillä on “lainakortteja” pukukaappeja varten (niillä ei pääse kulkemaan ovista).


Miksi minun kannattaisi sallia sovelluksen ilmoitukset?

Pyrimme viestimään ilmoituksin a) jos sinä saat jotain hyötyä tai b) jos meillä on pikaista ilmoitettavaa. Toivomme, että sallisit ilmoitukset, jotta voimme lähettää niitä sinulle ja sinä voit kommentoida, ovatko ne kiinnostavia vai eivät.


Miksi en näe kaikkia jumppia aikataulussa?

Tarkistathan, ettei sinulla ole jokin uusista jumppakategorioistamme valittuna. Olemme ryhmitelleet jumpat neljään eri kategoriaan, jotta voisit helposti löytää uusia suosikkitunteja. Siispä jos valittuna on joki yläpalkin kategorioista, et näe kuin sen kategorian jumpat. Voit tyhjentää valintasi painamalla “POISTA VALINNAT”, jolloin näet taas kaikki tunnit.


Miten ilmoittaudun jumppaan sovelluksen kautta?

Ryhmäliikuntatunnit löytyvät sovelluksesta omalta “Jumpat”-välilehdeltään. Oletusnäkymässä ovat seuraavaksi alkamassa olevat jumpat. Valitse ensin jumppa, johon haluat ilmoittautua. Tämän jälkeen ilmestyvältä sivulta löydät vihreän “Ilmoittaudu tapahtumaan” -painikkeen, jota painamalla varaat paikkasi tunnille. Tällä hetkellä ilmoittautuminen on mahdollista 14 päivää ennen tunnin alkamisajankohtaa. Vahvista osallistumisesi viimeistään 24h ennen tunnin alkua. Vahvistamattomat varaukset vapautetaan järjestelmään ja näin ollen ilmoittautumisesi peruutetaan automaattisesti.
Mikäli sairastut äkillisesti ja joudut perumaan osallistumisesi saman päivän tunneille ota yhteyttä info@sipoonsyke.fi.


Lataa Sipoon Syke mobiilisovellus!

Löydät Sipoon Syke mobiilisovelluksen Appstoresta ja Google Play-kaupasta. Sovellus tulee kehittymään pitkin matkaa - erityisesti asiakaspalautteenne perusteella.


Lataa mobiilisovellus puhelimeesi heti!

WiseGymin omalla mobiilisovelluksella hoidat jumppien varaamiset ja ilmoittautumiset, viestit asiakaspalvelun kanssa, näet huikeat jäsenetusi sekä paljon muuta. Lataa sovellus nyt!

Lue lisää

Syntymäpäiviä juhlitaan tänä vuonna 21.10-25.10.2019. Tule sinäkin ja ota ystävä mukaan!

Sipoon Syke täyttää 3 vuotta!

Näin se aika rientää kun ajan saa viettää ihanien asiakkaiden kanssa. Toivotamme teidät kaikki mukaan juhlistamaan Sipoon Sykkeen 3v. syntymäpäiviä.
​​​​​​​Tutustu syntymäpäiväviikon ohjelmaan tästä.

Lue lisää

Ryhmäliikunnan toimintaohjeet muuttuivat kun otimme uuden varausjärjestelmän käyttöön 21.10.2019!

Ohjeita ryhmäliikuntaan ilmoittautumiseen

Lue lisää